۶ آذر ۱۴۰۲، ۹:۲۹

مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خراسان رضوی اعلام کرد؛

تقدیر از هنرجوی نوجوان حوزه هنری خراسان رضوی در جشنواره سیمرغ

تقدیر از هنرجوی نوجوان حوزه هنری خراسان رضوی در جشنواره سیمرغ

مشهد- مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: در مراسم اختتامیه جشنواره سیمرغ، «سحر میرزازاده» هنرجوی نوجوان این حوزه مورد تقدیر قرار گرفت.

محسن اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در نخستین جشنواره سیمرغ که با فراخوان طراحی و ساخت عروسک‌های شاهنامه همراه بود، «سحر میرزازاده» هنرجوی نوجوان این حوزه در بخش عروسک‌های تزئینی مورد تقدیر قرار گرفت.

مسؤول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی افزود: میرزازاده از اعضای فعال پاتوق‌های هنری حوزه هنری است که از سال‌های کودکی، ارتباط خود را با این پاتوق‌ها حفظ کرده است.

وی گفت: پاتوق‌های حوزه هنری در حوزه‌های نقاشی، نگارگری، خوشنویسی و به صورت رایگان و توسط یک مربی برگزار و افرادی که در هر یک از زمینه‌های هنری یادشده مستعد شناخته می‌شوند، ضمن شرکت در این پاتوق‌ها، آموزش‌های علمی و عملی متناسب با رده سنی خود را فرا می‌گیرند و آن را در مرحله عمل نیز به اجرا در می‌آورند.

اسدی بیان کرد: این پاتوق‌ها از سنین پایه آمادگی پذیرش هنرجویان را دارد و به تناسب علاقه، تعداد قابل توجهی از این فضاهای آموزشی استفاده می‌کنند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی افزود: یک پویش هم برای مادران هنرمند طراحی شده که در حال حاضر روی موضوع نقاشی تمرکز دارد و این مادران می‌توانند در زمینه نقاشی، فعالیت‌های هنری را در کنار دیگر مادران هنرمند تجربه کنند.

کد خبر 5950998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha