۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان استان برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان استان برگزار می شود

یاسوج_ معاون پشتیبانی و برنامه ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانش آموزان استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان سبحان نژاد ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی هفته پژوهش استان، افزود: طی هفته پژوهش ۲۵ برنامه مختلف در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق برگزار می‌شود.

سبحان نژاد به نواخته شدن زنگ پژوهش در مدارس اشاره کرد و بیان داشت: تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر و فناور برتر آموزش و پرورش استان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی فرهنگیان و دانش آموزان در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج را طی هفته پژوهش خواهیم داشت.

وی افزود: همچنین رونمایی از تالیفات فرهنگیان از جمله این برنامه‌ها است.

سبحان نژاد با بیان اینکه تجلیل از معلمان و دانش آموزان مدال آور برتر جشنواره‌ها و مسابقات ملی و بین المللی را خواهیم داشت، گفت: بازدید دانش آموزان از مراکز صنعتی، تحقیقاتی و پارک علم و فناوری استان و بازدید دانش آموزان مرکز استان از نمایشگاه علمی و پژوهشی در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج دیده شده است.

سبحان نژاد خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های متنوع در سطح مدارس و مناطق، تجلیل از مصطفی باقریان به عنوان پژوهشگر برتر از بین پژوهشگران دستگاه‌های اجرایی استان از دیگر برنامه‌ها در این هفته است.

کد خبر 5951242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha