۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی خبر داد؛

مدت یک ماهه برای تعیین تکلیف و ترخیص وسایل نقلیه رسوبی

مدت یک ماهه برای تعیین تکلیف و ترخیص وسایل نقلیه رسوبی

بیرجند- رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: مالکان وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ ها، باید ظرف مدت یک ماه آینده نسبت به تعیین تکلیف و ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند.  

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا عباسی، صبح دوشنبه در جمع اصحاب رسانه و با حضور در یکی از پارکینگ های شهرستان بیرجند اظهار کرد: خودروهایی که بالغ بر یک ‌سال و همچنین موتورسیکلت‌های که بالای ۶ ماه در پارکینگ‌ها متوقف باشند رسوبی محسوب می شوند.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی از وجود بالغ بر ۴ هزار وسیله نقلیه در پارکینگ های سطح استان خبر داد و گفت: متأسفانه به ‌علت تعلل و عدم پیگیری بعضی از مالکان وسایل نقلیه اصطلاحاً این وسایل رسوبی شده اند.

عباسی به تعداد وسایل نقلیه رسوبی موجود در پارکینگ های استان اشاره داشت و افزود: بالغ بر ۵۸۸ دستگاه موتورسیکلت وحدود ۴۰۰ دستگاه خودرو که از سال های قبل در پارکینگ وجود دارد رسوبی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مالکان وسایل نقلیه تا یک ماه آینده جهت تعیین تکلیف مراجعه نکنند وسیله نقلیه ای که به عنوان رسوبی اعلام شده در حکم رها شده تلقی و حسب مقررات به مزایده گذاشته خواهد شد.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به این امر مالکان هر چه سریعتر با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کرده تا مشمول این قانون نشوند.

کد خبر 5951316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha