۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴

آرزویم لژیونر شدن است؛

فاطمه مریخ: از حضور در بین بهترین‌های جهان خوشحال شدم

فاطمه مریخ: از حضور در بین بهترین‌های جهان خوشحال شدم

بازیکن تیم ملی هندبال ایران که پیش از دیدارهای جهانی از سوی فدراسیون جهانی مورد توجه قرار گرفته است گفت: از شنیدن این خبر خوشحال شدم.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین و آخرین اردوی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در رده سنی بزرگسال امروز دوشنبه ۶ آذرماه در تالار هندبال تهران پیگیری شد.

در فاصله سه روز مانده تا آغاز مسابقات قهرمانی جهان در دانمارک، فدراسیون جهانی هندبال در گزارشی ۹ ستاره مهم این رقابت‌ها را معرفی کرد. در حالی این لیست منتشر شد که نام فاطمه مریخ هم در آن مشاهده می‌شود.

فاطمه مریخ ملی‌پوش تیم ملی هندبال زنان قبل از اعزام به مسابقات هندبال قهرمانی جهان درجمع خبرنگاران گفت: اولین بازی ما با لهستان خواهد بود. بازی‌های سختی در این مسابقات داریم چون دو حریف اروپایی هستند. ژاپن هم تیم خوبی است و ژاپن و کره همیشه مقام‌های اول و دوم را در آسیا کسب می‌کنند.

وی ادامه داد: من در دوره قبلی در مسابقات قهرمانی زنان جهان در رده سنی بزرگسال نبودم. این اولین دوره‌ای است که در مسابقات این رده سنی شرکت می‌کنم و امیدوارم بتوانم از تجربه حضورم در مسابقات جهانی و آسیایی نوجوانان و جوانان استفاده کنم.

مریخ در پاسخ به این پرسش که «نسبت به دوره قبل چقدر پیشرفت داشته است؟»، گفت: تلاش می‌کنم بهتر شوم. دو سال است که در مسابقات آسیایی و جهانی در ترکیب تیم هستم و هر دوره از بازی برابر بازیکنان بزرگ و تیم‌های مطرح چیزهای زیادی یاد می‌گیرم و سعی می‌کنم از نظر ذهنی و فیزیکی بهتر شوم.

بازیکن تیم ملی هندبال بانوان در مورد انتخابش در بین بهترین‌های جهان هم بیان کرد: وقتی ای خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم و سعی می‌کنم که در هر دوره بهتر شوم.

وی که آرزوی لژیونر شدن دارد گفت: لژیونرشدن آرزوی من است. می‌خواهم در اروپا لژیونر شوم. می‌دانم خواستن توانستن است و هر چیز که به آن فکر کنیم، خواهد شد.

کد خبر 5951377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha