۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی در آذربایجان غربی اجرا می شود

 طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی در آذربایجان غربی اجرا می شود

ارومیه - جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی، هنجار شکن، تغییر وضعیت ونقص فنی در استان به مدت ۲ روز، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سامان غنی زاده در این زمینه افزود: طرح ضربتی جمع آوری و توقیف خودروهای شوتی و هنجار شکن در استان به مدت ۲ روز اجرا خواهد شد چرا که خودروهای شوتی علاوه بر اینکه در حوزه قاچاق مشکلاتی را برای کشور به همراه دارند در حوزه ترافیکی و شدآمدی نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند و با اقدامات مجرمانه شأن جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

وی افزود: متأسفانه شاهد هستیم در بیشتر تصادفات این قبیل خودروها به دیگران آسیب رسانده‌اند و این موضوع مطالبه جامعه است که باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابان‌ها و جاده‌ها تردد می‌کنند، ایجاد کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تاکید کرد: برابر ضوابط و مقررات و به منظور نظم بخشی به وضعیت ترافیک استان و جلو گیری از هرگونه هنجار شکنی و بی نظمی ترافیکی، طرح بر خورد با خودروهای تغییر وضعیت، نقص فنی و شوتی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

سرهنگ غنی زاده گفت: پلیس با خودروهایی که در ارکان اصلی خودرو تغییراتی به وجود آورده و قانون را نادیده گرفته و حادثه ساز هستند برخورد قاطع و جدی دارد و به هیچ عنوان از کوچک‌ترین تخلفی گذشت نخواهد کرد.

کد خبر 5951485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha