۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۳

معاون فرماندار اهواز خبر داد؛

بهسازی و آسفالت ۲۸ روستا در اهواز

بهسازی و آسفالت ۲۸ روستا در اهواز

اهواز- معاون عمرانی فرماندار اهواز از بهسازی و آسفالت معابر و خیابان‌های ۲۸ روستا در بخش‌های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن یوسفی در آئین رونمایی از هشت خودرو آتش نشانی پیشرو و واگذاری به روستاهای اهواز بیان کرد: هشت خودرو آتش نشانی پیشرو سیستم روت فایر برای روستاهای اهواز خریداری شده که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای حوادث احتمالی در روستاهای اهواز استفاده می‌شوند.

وی ادامه داد: در برنامه بعدی قرار است ماشین آلات حمل زباله را برای روستاهای بخش‌های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز خریداری کنیم تا مشکل جمع آوری و دفع اصولی زباله این مناطق به خوبی انجام شود.

معاون عمرانی فرماندار اهواز ادامه داد: در بخش بهسازی روستاهای فاقد دهیاری با توجه به اعتباراتی که دولت و مجموعه استانداری اختصاص دادند، قراردادی را امسال به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان که قرار شد ۲۸ روستا در بخش‌های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز بهسازی شوند که از این تعداد بهسازی معابر و خیابان‌های ۱۸ روستا در اهواز انجام شد و ۱۰ روستای دیگر نیز تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

یوسفی افزود: همچنین در بخش آلایندگی به مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان قراردادی بسته شده و در فاز بعدی پروژه‌ای به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان در روستاهای فاقد دهیاری آغاز خواهد شد.

وی گفت: در بخش روستاهای دارای دهیاری بخش‌های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه شهرستان اهواز از اعتبارات آلایندگی‌ها در ۶ ماه نخست امسال اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم و مشکلات روستاهایی که سالیان سال غفلت شده بودند، رفع شد.

کد خبر 5951625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha