۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۲۱

تاریخی مطرح کرد؛

توجه بیشتر به برنامه‌های جریان ساز در دولت سیزدهم

توجه بیشتر به برنامه‌های جریان ساز در دولت سیزدهم

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم توجه بیشتری به برنامه‌های جریان ساز داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین تاریخی در نشست صمیمی با دانش آموزان استان کرمان گفت: در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، اعضای انجمن استان‌هایی همچون انجمن استان کرمان از متانت ویژه‌ای برخوردار اند. به لحاظ کمیت در شهرستان‌ها پراکندگی خوبی در این استان داریم و البته فعالیت‌ها در شهرستان‌ها به لحاظ کیفی هم بسیار مطلوب است.

وی با بیان اینکه اقدامات دانش آموزان عضو اتحادیه در شهرستان‌ها ستودنی و قابل تحسین است گفت: کاری را که در استان‌های دیگر کمتر شاهد آن هستیم در استان کرمان دیدیم. این دانش آموزان توانستند معنای زبدگی و نخبگی را به خوبی رقم بزنند.

تاریخی با اشاره به موفقیت‌های تحصیلی و علمی دانش آموزان عضو اتحادیه گفت: دانش آموزان عضو اتحادیه در استان کرمان در سال‌های متوالی توانستند رتبه‌های دو رقمی و سه رقمی زیادی را در کنکور کسب کنند. تراز علمی دانش آموزان عضو اتحادیه در استان کرمان قابل قبول است و انشاالله تداوم پیدا کند.

تاریخی با اشاره به مناسبت‌های مختلف اتحادیه گفت: دانش آموزان کرمانی در رویدادهایی همچون ۱۳ آبان و روز قدس پرچمدار بودند و برنامه‌های جریان ساز را طراحی و اجرا کردند. برنامه‌های ابتکاری مثل دختر ایران و سرودهایی که در استان کرمان داریم هم در تنوع و هم در کیفیت الگوی دیگر استان‌ها بوده است.

وی با اشاره به سیر تکامل موفقیت‌های اتحادیه در استان‌ها از جمله استان کرمان گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم توجه بیشتری به برنامه‌های جریان ساز داشته‌ایم.

کد خبر 5951748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha