۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۶

استاندار تهران:

صادرات نقش مهمی در تولید پایدار محصولات صنعتی و کشاورزی دارد

صادرات نقش مهمی در تولید پایدار محصولات صنعتی و کشاورزی دارد

پیشوا- استاندار تهران گفت: صادرات نقش مهمی در تولید پایدار محصولات صنعتی و کشاورزی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی پیشوا که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل حوزه استاندار تهران و مدیران کل دستگاه‌ها، امام جمعه و فرماندار پیشوا انجام شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اقدامات مؤثری در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و صنعتی سازی تولید در پیشوا صورت گرفته است، اظهار کرد: امروز برای بررسی این موارد به بازدید واحدهای تولیدی پرداختیم.

استاندار تهران با بیان اینکه تعداد زیادی از واحدهای تولیدی، صنعتی و صنایع غذایی در صادرات محصولات فعال هستند و محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان، ازبکستان و ترکمنستان صادر می‌کنند، گفت: این کار نقش به سزایی در تولید پایدار محصولات مختلف صنعتی و کشاورزی دارد.

فخاری افزود: یکی دیگر از اهداف بازدیدهای امروز به بررسی ظرفیت‌های تولیدی و ارائه راهکارهای ویژه و رفع موانع و تأمین نیازهای واحدهای تولیدی به تسهیلات مالی و چگونگی ایجاد ارتباط آنان با بازارهای مصرف داخلی و بین المللی مربوط بود.

وی در ادامه بر ایجاد یک کنسرسیوم بین تولیدکنندگان منطقه که ارتباط تولیدی مستقیمی با هم دارند تاکید کرد و گفت: این کار می‌تواند ضمن ایجاد صرفه اقتصادی، باعث تولید محصولات جانبی مورد نیاز کشور از جمله کره و سایر محصولات لبنی شود.

کد خبر 5951832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha