۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶

فرمانده سپاه کربلا:

«روایت اول» از تکنیک‌های عملیات روانی است

«روایت اول» از تکنیک‌های عملیات روانی است

ساری- فرمانده سپاه کربلا یکی از تکنیک‌های عملیات روانی را روایت اول عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی بعد از ظهر سه‌شنبه در همایش فرماندهان ادواری سپاه در ساری با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به زحمات تلاش‌های فراوانی که در حوزه بسیج انجام شده است، گفت: فرماندهان ادوار گذشته سپاه در استان خدمات فراوانی را از خود به جای گذاشتند و حاصل تجربیات آنان سبب بالندگی سپاه شده است.

وی بهره‌گیری از ظرفیت تجربی گذشته را یکی از مؤلفه‌های توسعه و پیشرفت بیان کرد و گفت: در مجموعه سپاه از نظرات و پیشنهادهای و تجربه بزرگان گذشتگان در حال استفاده هستیم و این در حالی که در جاهای دیگر استفاده چندانی از تجربه گذشتگان نمی‌شود.

فرمانده کربلا با اشاره به چالش‌ها و آسیب‌های فرارویی در جامعه ادامه داد: این تهدیدها آسیب‌ها نسبت به دهه اول متفاوت‌تر شده است و نوع مواجهه آن نیز با دهه اول متفاوت است.

سردار مسلمی به عنوان که امروز فضای مجازی می‌تواند در محل شرق و کشور ذائقه شناسی کند، گفت: یکی از تکنیک‌های عملیات روانی روایت اول است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ۸۲ درصد آسیب‌های اجتماعی مبتنی بر گسترش فضای مجازی است، برنامه ریزی برای مقابله با این تهدیدها را ضروری دانست.

در این نشست فرماندهان ادوار مختلف سپاه کربلا به بیان خاطرات و ارائه تجربیات خود پرداختند.

کد خبر 5952449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha