۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰

معاون سپاه اردبیل خبر داد؛

دیدار بسیجیان منتخب اردبیل با مقام معظم رهبری

دیدار بسیجیان منتخب اردبیل با مقام معظم رهبری

اردبیل- معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیجیان منتخب استان اردبیل فردا همزمان با بسیجیان سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش عطایی عصر سه‌شنبه در مراسم اعزام بسیجیان نمونه و منتخب اردبیل برای دیدار با مقام معظم رهبری در اردبیل، اظهار کرد: این دیدار فردا و با حضور بسیجیان منتخب در قالب گفتمان تربیت هشت میلیون جوان بسیجی انجام می‌شود تا زمینه برای تربیت و تعالی این بسیجیان در عرصه‌های مختلف فراهم آید.

وی تصریح کرد: ۱۰ میلیون بسیجی در سراسر کشور از طریق ارتباط تصویری پای صحبت‌های مقام معظم رهبری خواهند نشست که در استان اردبیل نیز گردهمایی بسیجیان برگزار خواهد شد تا بتوانیم فرمایشات مقام معظم رهبری را در حوزه‌های مختلف با جان و دل شنیده و به آن لبیک بگوییم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل گفت: در قالب گفتمان تربیت و تعالی هشت میلیون جوان بسیجی، سعی بر این است تا با محوریت نسل نوجوان و جوان مسیر پیشرفت کشور در سایه تلاش بسیجیان فراهم آید که قطعاً این امر می‌تواند زمینه‌ساز حرکت‌های تحول‌آفرین باشد.

عطایی افزود: در هفته بسیج در استان اردبیل برنامه‌های متنوع و افتتاح و رویدادهای تأثیرگذاری انجام شد تا ما بتوانیم قدرت‌نمایی این لشکر مخلص الهی را به نمایش بگذاریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نیروی بسیج، نیروی جان بر کفی است که با روحیه ارزشی و انقلابی در همه عرصه‌ها حاضر شده و سعی می‌کند تا توان دفاعی و آمادگی خود را به نمایش گذاشته و با بصیرت در همه عرصه‌ها سعی کند تا مدافع انقلاب و ارزش‌های آن باشد.

عطایی اضافه کرد: تنوع کارآمدی بسیج در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف نمود و نشانه‌ای از پویایی این نیروی ارزشی انقلابی است که قطعاً در ادامه این مسیر می‌تواند گره از مشکلات انقلاب و ملت ایران را به شایستگی باز کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل بیان کرد: نشست بسیجیان با مقام معظم رهبری و دیدار منتخبان استان‌ها با معظم‌اله فرصتی را فراهم می‌آورد تا ما بتوانیم پیام‌ها و بیانات معظم‌اله را در تقویت جبهه بسیج مستضعفان بیش از گذشته به کار بگیریم.

کد خبر 5952646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha