۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴

دادستان شاهرود:

ستاد رسیدگی به جرایم انتخاباتی در شاهرود ایجاد شد

ستاد رسیدگی به جرایم انتخاباتی در شاهرود ایجاد شد

شاهرود- دادستان شاهرود از ایجاد ستاد ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در شهرستان خبر داد و گفت: این ستاد تخلفات نامزدهای انتخاباتی را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن میرکمالی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری شاهرود از ایجاد ستاد رسیدگی به جرایم انتخاباتی در این شهرستان ویژه بررسی شرایط برگزاری و تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، خبر داد.

وی با بیان اینکه مصادیق تخلفات در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی یکی از مواردی است که این ستاد مورد بررسی قرار می‌دهد، افزود: تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات به صورت زیرزمینی و غیرمتعارف یکی از مواردی است که به عنوان تخلف در این ستاد به آن رسیدگی می‌شود.

دادستان شاهرود با بیان اینکه تخلفات احتمالی نامزدهای انتخاباتی رصد می‌شود، ابراز کرد: بروز تخلف چه در فضای مجازی و چه حقیقی تفاوتی نداشته و قابل رسیدگی است.

میرکمالی با بیان اینکه از همه نامزدها درخواست داریم که به قوانین احترام بگذارند، گفت: امیدواریم در یک فضای آرام زمینه مشارکت بالای مردم شهرستان شاهرود در انتخابات را با همکاری نامزدها ایجاد کنیم.

کد خبر 5953176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha