۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲

معاون فرماندار پارس آباد خبر داد؛

تشکیل ۷۰ پرونده تخلف واحدهای نانوایی در پارس آباد

تشکیل ۷۰ پرونده تخلف واحدهای نانوایی در پارس آباد

پارس آباد -معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان پارس آباد گفت:بیش از ۷۰ پرونده تخلف برای واحدهای نانوایی در شهرستان پارس آباد تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ظهراب وند ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه مدیریت آرد و نان شهرستان پارس آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در طول هشت ماه سال جاری تعداد ۷۰ پرونده متخلف برای واحدهای نانوایی با مبلغ بالای یک میلیارد تومان توسط تعزیرات حکومتی جریمه شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد نانوایی‌های این شهرستان دوگانه سوز هستند، گفت: مردم در صورت قطع احتمالی گاز مشکلی در تهیه نان نخواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس آباد با اشاره به تشدید نظارت بر نانوایی‌ها عنوان کرد: با توجه به اینکه نان مواد غذایی اصلی مردم بوده و دارای اهمیت بیشتری است، ضرورت دارد نانوایی‌ها ساماندهی شده و نظارت مستمر بر آنها صورت گیرد.

ظهراب وند افزود: شهروندان هرگونه تخلف فروش و جابجایی آرد و عدم رعایت ساعت کاری نانوایی‌ها را به تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش‌ها و برنامه ریزی ها همواره بر این متمرکز بوده است تا تأمین و عرضه نان به نحو مطلوبی انجام شود و کاستی‌ها و مشکلات در این حوزه به حداقل برسد، تصریح کرد: در این راستا طرح نظارت برخط مردم بر کیفیت نان در پارس آباد در راستای طرح هدفمندی یارانه نان به مرحله اجرا درآمده است.

کد خبر 5953305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha