۹ آذر ۱۴۰۲، ۹:۴۸

استاندار گلستان:

بصیرت مقام معظم رهبری توطئه های دشمن را خنثی می کند

بصیرت مقام معظم رهبری توطئه های دشمن را خنثی می کند

بندرترکمن- استاندار گلستان گفت: امروز مقام معظم رهبری با هوشیاری و بصیرتی که دارند تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، صبح پنجشنبه در نخستین اجلاسیه شهیده زن اهل سنت کشور اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

وی با اشاره به مقام بالای شهدا، افزود: شهید همواره زنده است. شهید در لغت به معنی گواه است و در اصطلاح به کسی گویند که در مجرای شهادت قرار گرفته و در راه خدا کشته می‌شود.

استاندار گلستان گفت: استان گلستان ۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و توانست افتخارات بزرگی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان بیاورد.

وی یادآور شد: این شهدا از اقوام مختلف در راه اطلاع نظام مقدس جمهوری و دفاع از کیان ارزش‌های ملت اسلامی جان خود را فدا کردند و امروز با چراغ راهی که این شهدا روشن کردند نباید مسیر را گم کرد.

زنگانه با اشاره به اینکه شهدا شمع محفل هستند، یادآور شد: همان طور که شهدا سفارش کردند نباید دست از حمایت ولایت برداشت.

وی با بیان اینکه امروز ولی فقیه سکان جمهوری اسلامی را بر عهده دارد، گفت: پرچم تعالی و پیشرفت کشور در دست مقام معظم رهبری است که با هوشیاری و بصیرت تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

کد خبر 5953927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha