۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۷

مسابقه حضوری کتابخوانی در شهرستان دیر برگزار شد

مسابقه حضوری کتابخوانی در شهرستان دیر برگزار شد

بوشهر- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر گفت: مسابقه حضوری کتابخوانی ستاره ها چیدنی نیستند و بی پرده با حجاب در شهرستان دیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شعرانی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری مسابقه حضوری کتابخوانی در کتابخانه شهید طالب ابراهیمی شهر بردستان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: کتابخوانی سرمنشا تمام علوم و یادگیری‌ها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیر افزود: مسابقه کتابخوانی "بی پرده با حجاب" و "ستاره‌ها چیدنی نیستند" در موضوع پوشش و فرهنگ عفاف و حجاب و توسعه و ترویج فعالیت‌های کتاب و کتابخوانی همزمان با سراسر استان در دو حوزه بردستان و آبدان شهرستان دیر نیز برگزار می‌شود.

وی درباره جایگاه کتاب در اسلام، بیان کرد: براساس آیات ابتدایی سوره بقره از کتاب به عنوان معجزه جاوید پیامبر اسلام یاد شده است که خود بیانگر اهمیت این موضوع از جانب پروردگار است.

شعرانی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری درباره لزوم ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه، عنوان کرد: همه برای بالا بردن سرانه مطالعه و توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه تلاش کنیم.

وی در پایان از دست اندرکاران برگزاری رویداد بزرگ مسابقه کتابخوانی در شهرستان دیر قدردانی کرد.

مسابقه حضوری کتابخوانی در شهرستان دیر برگزار شدمسابقه حضوری کتابخوانی در شهرستان دیر برگزار شدمسابقه حضوری کتابخوانی در شهرستان دیر برگزار شد

کد خبر 5954237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha