۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳

امام جمعه موقت ساری:

داشتن روحیه جهادی شاخصه مجلسی ها باشد

 داشتن روحیه جهادی شاخصه مجلسی ها باشد

ساری- امام جمعه موقت ساری داشتن روحیه جهادی و پرهیز از اشرافی گری را از شاخصه های یک نماینده خوب مجلس بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا نصوری در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی از نامزدهای انتخابات خواست تا پرهیز از اسراف و تخریب از رقبا داشته باشند و گفت: باید آبروی انسان‌ها را رعایت کنیم.

وی با اشاره به شاخصه‌های انتخاب یک فرد اصلح گفت: عدالت خواهی و مبارزه با فساد باید سرلوحه یک نماینده قرار گیرد و باید بصیر، هوشمند، با تدبیر و با برنامه باشند.

وی خستگی ناپذیر و داشتن روحیه جهادی را از دیگر ویژگی‌های یک نماینده برشمرد و گفت: ساده زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری به ویژه در مسائل بیت المال باید مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه موقت ساری امانت داری، پاکدامنی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی را از دیگر شاخصه‌های یک نماینده خوب بیان کرد و گفت: صداقت، روراستی و مدافع حق و مردمی بودن از دیگر ویژگی‌ها است زیرا حضرت امام زمان (عج) نیروهایی با تفکر جهانی می‌خواهد و باید نماینده نیروی ولایت باشد نه وابسته به کانون ثروت و قدرت.

امام جمعه موقت ساری استکبار ستیزی را از دیگر شاخص‌ها بیان کرد و گفت: نماینده باید مردمی و ساده زیست و مثل مردم باشد.

وی با بیان اینکه در جامعه مهدوی مسئولان حقوق نجومی نخواهند گرفت، گفت: ارتقای جامعیت دین، پایبندی به ارزش‌ها و ارزش‌های اسلامی و توجه به تحقق نظم نوین جهانی از دیگر شاخص‌ها است.

وی با گرامیداشت روز دانشچو گفت: دانشجویی در تراز انقلاب باید استقلال طلب، عدالت خواه و آرمان خواه باشند و فهم درستی از نظام و انقلاب داشته باشند.

امام جمعه موقت اری به دانشجویان توصیه کرد در کنار تحصیل به تهذیب نفس، انس با قرآن و اهل بیت توجه داشته باشند و پرهیز از روحیه یاس و ناامیدی، اندیشه ورزی، تولید علم و فکر را سرلوحه قرار دهند و گفت: دانشگاه‌ها باید مسئله محور باشد و مشکلی از جامعه حل کند و برای رسیدن به قله پیشرفت تلاش کنند.

حجت الاسلام نصوری همچنین روز نیروی دریایی را تبریک گفت.

کد خبر 5954593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha