۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱

نماینده ولی فقیه سپاه زرندیه:

راهیان نور بزرگ‌ترین اردوی فرهنگی نظام مقدس اسلامی است

راهیان نور  بزرگ‌ترین اردوی فرهنگی نظام مقدس اسلامی است

زرندیه - نماینده ولی فقیه در سپاه زرندیه گفت: اردوی راهیان نور بزرگ‌ترین اردوی فرهنگی نظام مقدس اسلامی است .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن منصوری پیش از ظهر جمعه در بدرقه اردوی راهیان نوردانش آموزان دختر شهرستان زرندیه همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: ۱۰۰ دانش آموز دختر مقطع متوسطه این شهر در قالب ۳ دستگاه اتوبوس به مدت ۴ روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه زرندیه گفت: دانش آموزان از مناطق جنگی از شلمچه، اروندکنار، والفجر هشت، خرمشهر، طلائیه، هویزه، فتح المبین بازدید می‌کنند.

حجت‌الاسلام منصوری با تاکید بر اینکه این اردو فرصت مناسبی برای شناساندن فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان است، از مسئولین خواست تا جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت، ظرفیت کاروان‌های راهیان نور را افزایش دهند.

وی افزود: اعزام کاروان راهیان نور نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایفا می‌کند، امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست از این رو بازدید از مناطق جنگی، یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را بیش از پیش بین مردم به‌ویژه نسل جوان زنده نگه می‌دارد.

نماینده ولی فقیه سپاه زرندیه با تأکید بر اردوهای راهیان نور افزود: اردوهای راهیان نور، اردوهایی عقیدتی و معنوی است و معنای اصلی آن انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های امروزی بوده که روحیه معنویت از جان گذشتگی و شجاعت رزمندگان دوران دفاع مقدس را بازگو می‌کند.

حجت الاسلام منصوری افزود: اردوی راهیان نور اقدام ماندگار و بزرگ‌ترین اردوی فرهنگی نظام مقدس اسلامی است و نوعی سرمایه‌گذاری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس دارد.

کد خبر 5954629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha