۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۷

گفت‌وگوی مهر؛

۱۱۳۶ مُبلغ در ایام فاطمیه در مساجد استان مرکزی فعالیت می کنند

۱۱۳۶ مُبلغ در ایام فاطمیه در مساجد استان مرکزی فعالیت می کنند

اراک- معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی مرکزی گفت: ۱۱۳۶ مُبلغ همزمان با ایام فاطمیه در مساجد، هیات‌های مذهبی و روضه استان مرکزی فعالیت می کنند.

حجت الاسلام بهزاد محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بی تردید مساله خانواده، زن و مادر جزو مسائل اولویت دار و یکی از کانون‌های توجه دشمن است.

وی تاکید کرد: در راستای خنثی سازی دسیسه‌های دشمن بر آن شدیم که نقش مادری جامعه در تقویت پیوندهای اجتماعی را بار دیگر به نسل‌های جدید روایت گری کنیم.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: نیاز است به نسل جدید جامعه یادآور شویم نوع نگرش جامعه غربی به جایگاه زن و مادر مغرضانه است و در صدد تضعیف این جایگاه هستند که می‌طلبد نگاه واقع بینانه به این مهم داشته باشیم.

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: این اقدام به همت واحد ساماندهی مبلغ و ائمه جماعات استان مرکزی در حال اجرا است و باید اذعان داشت که بیشترین اعزام مبلغ در شهرهای اراک و ساوه انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به روند الکترونیکی شدن فعالیت‌های روزانه، دهیاران و معتمدین هر شهرستان با مراجعه به سامانه شمع می‌توانند مبلغ یا مبلغه خود را برای روضه‌های خانگی، مساجد و هیأت‌های مذهبی خود دعوت کنند که این تعامل و همکاری پس از تأیید سازمان انجام می‌شود.

محمدی اضافه کرد: ۱۱۳۶ مُبلغ همزمان با ایام فاطمیه در مساجد، هیأت‌های مذهبی و روضه استان مرکزی فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح عملیات ویژه فاطمیه بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، جنگ روایت هاست چرا که مادران موفق جامعه می‌توانند با محوریت مسجد و هیأت‌های مذهبی در راستای خنثی سازی دسیسه‌های دشمنان و جنگ رسانه‌ای علیه نظام هجمه ایستادگی کنند و اهداف این طرح را محله به محله پیاده سازی کنند

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: انتظار است افرادی که مادران نمونه می‌شناسند با شماره ۳۳۴۰۹۱۲۰ به واحد اعزام مبلغ استان تماس بگیرند و یا به ادارات شهرستان خود اطلاع دهند.

وی عنوان کرد: اعزام مبلغ به ۸۶ دستگاه اجرایی نیز در راستای جهاد تبیین، تبلیغ چهره به چهره و اقامه نماز ظهر و عصر نیز انجام می‌شود.

کد خبر 5954966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha