۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵

رییس کل دادگستری استان کرمان:

بهره گیری از تفویض اختیارات قوه قضاییه در کرمان ضروری است

بهره گیری از تفویض اختیارات قوه قضاییه در کرمان ضروری است

کرمان- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: باید از تفویض اختیارات رییس قوه قضاییه به استان کرمان در راستای توسعه و رفع مشکلات واحدهای اقتصادی و ... بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، صبح شنبه در نود و دومین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با محوریت بررسی فضای کسب و کار استان کرمان برگزار شد، اظهار کرد: داشتن برنامه در کارها ضروری است چراکه بدون برنامه به نتایج مورد نظر دست نخواهیم یافت.

وی با اشاره به رویداد گردشگری ۱۴۰۴ کرمان، آن را یک اقدام مناسب دانست و تاکید کرد: باید از اکنون برنامه‌ای مدون برای ۱۴۱۰ تدوین شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: ضرورت دارد برای اجرای گام به گام این برنامه اقدام کنیم تا به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی با اشاره به وضعیت حمل و نقل در استان نیز گفت: لازم است به صورت برنامه‌محور در راستای حل مشکلات حمل و نقل هوایی و ریلی استان حرکت کنیم.

حمیدی با یادآوری تفویض اختیارات رئیس قوه قضائیه به استان کرمان خاطرنشان کرد: این اتفاق بسیار خوشایند و فرصت طلایی در استان است که باید از این ظرفیت در راستای توسعه و رفع مشکلات واحدهای اقتصادی و … بهره بگیریم.

کد خبر 5955207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha