۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷

در اردبیل انجام شد؛

رونمایی از یادمان فقیدان مؤسسات خیریه اردبیل

رونمایی از یادمان فقیدان مؤسسات خیریه اردبیل

اردبیل- همزمان با برگزاری آیین نکوداشت و تکریم از خیریه‌های استان اردبیل، یادمان فقیدان مؤسسات خیریه استان اردبیل رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این یادمان که پیش از ظهر شنبه به همت کمیته امداد استان اردبیل تهیه شده، یاد و خاطره مرحوم سید ابراهیم سید حاتمی، کریم جهازی، ابراهیم خلیل فرنام، لطیف نباتی‌مقدم، داود پیرعلایی، حسن برزگر جلالی، حسن عرشی، عبدالله ابی‌زاده، میر بشیر رئیسی، اسماعیل موسوی، علی نجف‌زاده و مرحوم حسنعلی علیپور گرامی داشته شده و از آنها به نیکی یاد شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: برای اولین بار با برگزاری آئین نکوداشت و تکریم از خیریه‌های استان اردبیل تلاش کردیم تا یاد و خاطره مرحومان مؤسسات خیریه را گرامی داشته و از خیرین نام آشنای اردبیل که در قید حیات هستند، تجلیلی شایسته داشته باشیم.

جلیل قدیمی تصریح کرد: در قالب این آئین نکوداشت، ویژه‌نامه‌ای نیز با نام نبض خدمت با همکاری گروه‌های جهادی و خیریه تهیه شده تا در این مراسم در بین شرکت‌کنندگان توزیع شود که در این ویژه‌نامه سعی شده شرح حال و بخشی از فعالیت‌های مؤسسات خیریه فعال استان اردبیل که بیش از ۷۰ مؤسسه هستند، به روایت تصویر و قلم درآمده است.

وی گفت: در قالب این همایش سعی می‌کنیم تا از تمبر یادبود و سایر فعالیت‌های مؤسسات خیریه رونمایی کرده و قدردان تلاش‌های مؤثر این مجموعه‌ها باشیم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل از اعطای نشان والی مهر به حاج جواد قرآن‌نویس بزرگ خیر اردبیلی خبر داد و افزود: خیرین در طول حیات خود با بخشندگی خود نام نیک و ماندگاری را از خود به یادگار گذاشتند.

در این مراسم سید حاتمی به نمایندگی از خیرین با تسلیت ایام فاطمیه، به شهدای مظلوم غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: این جنایت‌ها دل هر انسان روشن ضمیری را به درد می‌آورد و ضروری است همه ملت‌های آزادیخواه در برابر این ظلم و ستم استکبار بایستند.

وی از مسئولان کمیته امداد به خاطر برگزاری این همایش قدردانی کرد و گفت: این مجموعه همواره حامی مظلومان بوده تا با حفظ آبرو و حیثیت این نیازمندان، بخش عظیمی از خواسته‌های آنها را برآورده کند.

این خیر اردبیلی خاطرنشان کرد: قطعاً خیرین امروز در سنگر دفاع از این امر مقدس و ارزشمند وظیفه خطیری را بر عهده دارند و به دور از منیت‌ها باید مواظب کارهای نیک و ثواب آن باشند.

سید حاتمی اضافه کرد: ما امروز افتخار می‌کنیم که در سنگر فعالیت‌های خیریه حضوری گرم و پیشرو داریم و قطعاً تداوم‌دهنده راه بزرگان شهرمان در عرصه خیریه‌ها و امور نیک خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این همایش برنامه‌های متنوعی برگزار و از خیرین و بانیان امر نیک تجلیل شد.

کد خبر 5955232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha