۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۲

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد؛

دستگیری ۱۴۶ سارق و مالخر در طرح پیشگامان امنیت اجتماعی قزوین

دستگیری ۱۴۶ سارق و مالخر در طرح پیشگامان امنیت اجتماعی قزوین

قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح پیشگامان امنیت اجتماعی ۴ در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۴۶ نفر سارق و مالخر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با سرقت‌ها و با هدف کاهش و مهار جرایم به ویژه سرقت و به منظور تأمین آسایش و امنیت عمومی، طرح پیشگامان امنیت اجتماعی ۴ به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان اجرایی شد.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی استان در طول اجرای این طرح ۶۷ فقره پرونده سرقت از قبیل سرقت منزل و اماکن دولتی و خصوصی و.... کشف و در این رابطه ۱۴۶ نفر مالخر و سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در مدت اجرای این طرح خبر داد و گفت: در بازدید از واحدهای صنفی خرید و فروش اقلام ضایعاتی بیش از ۳۴۰ متر کابل برق سرقتی، ۲ دستگاه دوچرخه، و تعدادی اقلام دیگر کشف و ۴ واحد صنفی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشتند پلمب و متصدیان این واحدهای صنفی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه در این مدت ۲۵۸ نقطه از مکان‌های آلوده و جرم خیز استان مورد پاکسازی قرار گرفته است خاطر نشان کرد: بیش از ۱۷ کیلو و ۳۱۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۸ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی مقابله با سرقت یکی از اولویت‌های پلیس می‌باشد و افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت جامعه را خدشه دار کنند، پلیس در چارچوب قانون و بدون هیچ گونه اغماضی و قاطعانه با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5955724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha