۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۳

دستیار مردمی‌سازی استاندار قزوین خبر داد؛

طرح ملی شهریاران پذیرای ایده‌های اجتماعی شهروندان

طرح ملی شهریاران پذیرای ایده‌های اجتماعی شهروندان

قزوین- دستیار مردمی‌سازی استاندار قزوین گفت: طرح ملی شهریاران میدانی برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسئولان، حلقه‌های میانی، گروه‌های مردمی و آحاد مردم در راستای حل مسائل کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خورشیدی با بیان اینکه در استان به دنبال هم‌افزایی، الگویابی و حمایت از ایده‌های منتخب هستیم، افزود: از مهمترین اهداف طرح شهریاران می‌توان به گفتمان‌سازی مردمی‌سازی حل مسائل کشور، احصاء مشکلات و مسائل استان توسط مردم، الگونمایی از اقدامات مردمی‌سازی انجام شده، انجام اقدامات مردمی‌سازی جدید با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و دریافت صدها ایده مردمی‌سازی برای حل مسائل کشور اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهریاران به اقداماتی اطلاق می‌شود که سه ضلع مدیران، حلقه‌های میانی و آحاد مردم را برای حل یک یا چند مسأله دور یک میز بنشاند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: شرکت در این طرح که با هدف میدان‌سازی برای حضور مردم در حل مسائل اساسی کشور برگزار می‌شود، برای عموم مردم امکان‌پذیر است. اصلی‌ترین رویکرد این طرح گفتمان‌سازی و الگونمایی اقداماتی است که مدیران، حلقه‌های میانی و آحاد مردم را برای حل یک مسئله گرد هم می‌آورد.

وی تأکید کرد: فراخوان رسمی این طرح از ۲۷ آبان‌ماه آغاز و تا ۱۵ آذرماه ادامه دارد، علاقمندان به شرکت در طرح ملی شهریاران می‌توانند ایده‌ای که برای حل مسائل شهر یا روستای خود دارند یا اقدامی که قبلاً در این مورد انجام داده‌اند را با مراجعه به سایت www.shahriaran.ir ثبت کنند.

خورشیدی یادآور شد: لازم به ذکر است برای ثبت ایده و اقدام محدودیتی وجود ندارد، بعد از پایان دوره فراخوان ایده‌ها و اقدامات بارگذاری شده توسط تیم داوری ارزیابی و برگزیده‌های هر بخش در رویدادهای استانی و ملی مورد تقدیر و حمایت قرار خواهند گرفت.

وی افزود: فرآیند داوری و بررسی ایده‌ها و اقدامات ارسال شده به دبیرخانه طرح ملی شهریاران، بعد از اتمام زمان فراخوان انجام می‌شود و از بهترین ایده و اقدام ثبت شده با جوایز نفیس تقدیر و حمایت خواهد شد.

کد خبر 5955892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مرضیه جاقوری فیض آباد استان گلستان شهرستان کلاله IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      0 0
      ثبت ایده در خصوص رویداد ملی شهریاران آموزشگاه حضرت زینب(س) کلاله روستا بربرقلعه برای داشتن یک کشور خوب باید یک شهر خوب داشته باشیم و برای داشتن یک شهر خوب یک شهروند خوب یا شهروندان بهتر داشته باشیم . (پس باید اول از خودمان شروع کنیم ) به نظر کلیه پرسنل های این آموزشگاه در خصوص زیبا سازی شهر جدول