۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸

فیلم‌برداری «جنس جور» در شهرضا به پایان رسید

فیلم‌برداری «جنس جور» در شهرضا به پایان رسید

اصفهان - تهیه‌کننده فیلم «جنس جور» از به پایان رسیدن فیلم‌برداری این اثر سینمایی در شهرضا خبر داد.

احمدرضا رئیسی شهرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پتانسیل‌ها و فرصت‌هایی که در شهرستان‌ها وجود دارند مستلزم دیده شدن و پرورش هستند و قطعاً نیاز به حمایت دارند.

وی از تولید یک اثر استانی خبر داد و افزود: راه اندازی یک پروژه هنری با به‌کار گیری هنرمندان و هنردوستان استان اصفهان گامی مؤثر در شناخته شدن، بروز و شکوفایی آنان بود و مسیر را برای این هنرمندان تسهیل کرد.

تهیه کننده فیلم «جنس جور» اذعان کرد: پس از دوندگی‌ها و طی مسیری سخت، بلاخره پروژه جنس جور باحضور هنرمندانی چهره و سرشناس و هم‌چنین هنرمندان و هنردوستانی با استعداد از سراسر استان اصفهان وارد چرخه تولید شد.

وی تصریح کرد: طبق معمول، مراحل تست با حضور بهرام نوذری، کارگردان مجرب سینمای ایران صورت گرفت و پس از تشکیل تیم تولید، فیلم بلندی با عنوان «جنس جور» با رویکردی اجتماعی و کمدی را در دستور کار قرار دادیم.

رئیسی این اثر هنری را سکوی پرتابی برای جوانان دانست و اعلام کرد: در این پروژه سینمایی از ۱۲ بازیگر چهره زن و چهار بازیگر چهره مرد استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌بلند «جنس جور» برای مخاطبان ۱۴ تا ۳۰ سال بسیار مفید است، گفت: این فیلم که یکی از مسائل اجتماعی و روز جامعه را در بر دارد و در نهایت به نشان دادن اصول و واقعیت زندگی ۲ جنس زن و مرد می‌پردازد.

تهیه کننده فیلم «جنس جور» افزود: موضوع این فیلم، طنزی اجتماعی است و کنارهم بودن وهمدلی خانوادها و جایگاه زن ومرد را به تصویرکشانده که هرکسی باید جایگاه خود را درجامعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه «جنس جور» شامل ۹ قسمت سرگرم کننده است، خاطر نشان کرد: فیلمبرداری این فیلم در مرداد ماه سال جاری در شهرستان شهرضا آغاز شد و در شهریور ماه به پایان رسید و هم اکنون در حال تدوین است.

رئیسی با اشاره به حضور ۳۰۰ نفر در این تیم تولید، گفت: با هدف حمایت از علاقه مندان و جوانان استان اصفهان؛ اقدام به تولید این اثر نمودم و سعی بر استفاده از افراد بومی شهرستان‌ها و شهرهای مجاور از جمله دهاقان و شهرضا شد و خوشبختانه با استقبال همراه بود.

وی حمایت صمیمانه مردم بزرگوار شهرستان شهرضا را در پیشبرد این پروژه بسیار مؤثر و پر رنگ دانست و افزود: کمک‌های مردم هنردوست و مهربان شهرستان شهرضا، عامل مهم و بزرگی در موفقیت این پروژه بود و چنین مردمانی لایق حمایت‌های بیشتری از سوی مسئولان شهرستان هستند.

تهیه کننده فیلم بلند «جنس جور» اذعان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند این فیلم را در یک ماه آینده، از شبکه‌های خانگی در فضای مجازی تماشا کنند.

کد خبر 5956158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha