۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶

نشست هم اندیشی با عنوان «پاتوق رسانه» در زنجان برگزار شد

نشست هم اندیشی با عنوان «پاتوق رسانه» در زنجان برگزار شد

زنجان- نشست هم اندیشی با عنوان «پاتوق رسانه» با محوریت بررسی مسایل، مشکلات و مطالبات خبرگزاری های استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هم اندیشی تحت «پاتوق رسانه» با محوریت بررسی مسائل، مشکلات و مطالبات خبرگزاری‌های استان زنجان با حضور جمعی از مدیران و فعالان رسانه این استان در محل خبرگزاری ایرنا بررسی شد.

نشست هم اندیشی تحت «پاتوق رسانه» در زنجان برگزار شد

در این نشست لزوم پالایش فعالان رسانه‌ای استان، تقویت سیستم اطلاع رسانی و ارتقای سطح روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، حمایت از خبرگزاری‌ها و فعالان واقعی عرصه اطلاع رسانی در استان در این نشست مطرح شد و مدیران رسانه‌های فعال استان نشست به این موضوع بحث و تبادل نظر کردند.

استفاده از ظرفیت‌های موجود برای آموزش سواد رسانه در سطح مدیران، خبرنگاران و مسؤولان روابط عمومی‌ها، ایجاد وحدت رویه و انسجام کاری برای جریان سازی خبری در سطح استان و لزوم پرهیز از دوقطبی سازی فضای رسانه‌ای از دیگر مطالب مورد تاکید مدیران حاضر در نشست بود.

برگزاری جلسات مستمر با مدیران و رؤسای دستگاه‌های اداری استان به منظور ارتقای سطح اطلاع رسانی استان و تلاش برای رفع نقاط ضعف در این حوزه از دیگر مطالب مطرح شده در جلسه بود.

این نشست با حضور مدیران خبرگزاری‌های ایسنا، مهر، فارس، تسنیم و ایرنا استان زنجان در پاتوق رسانه ایرنا برگزار شد.

بر اساس آمار موجود در سامانه جامع رسانه‌های کشور هم اکنون در استان زنجان ۷۹ رسانه دارای مجوز فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۳۴ رسانه چاپی و ۴۵ رسانه الکترونیک یا برخط هستند.

بار اصلی اطلاع رسانی در استان زنجان بر دوش خبرگزاری‌های برخط قرار دارد.

کد خبر 5956562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha