۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۸

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد؛

لزوم برندسازی و بسته بندی محصولات تولیدی در آذربایجان غربی

لزوم برندسازی و بسته بندی محصولات تولیدی در آذربایجان غربی

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: دستگاه های متولی با تمام توان پیگیر اجرای برنامه ها درخصوص برندسازی و بسته بندی محصولات تولیدی آذربایجان غربی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان با تاکید بر برندسازی جهت معرفی محصولات استان و جلوگیری از خام فروشی، افزود: دستگاه‌های متولی با تمام توان پیگیر اجرای برنامه‌ها در خصوص برندسازی و بسته بندی محصولات تولیدی آذربایجان غربی باشند.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تلاش تشکل‌های صنفی با فناوری‌های جدید در حوزه فرآوری، بسته بندی، برند سازی و بازاریابی، توسعه صادرات محصولات استان را در پی خواهد داشت.

وی به تقویت و حمایت از تشکل‌های صنفی حوزه صادرات استان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت بسته بندی و برندسازی محصولات تولیدی آذربایجان غربی، با همراهی تشکل‌های صنفی از فناوری‌های جدید و دانش روز دنیا برای فرآوری محصولات استفاده شود.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به اهمیت بازاریابی و شناسایی بازارهای جدید برای محصولات تولیدی استان، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی به صورت جدی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه ملی و بین المللی را برای معرفی محصولات و ظرفیت‌های آذربایجان غربی پیگیری کنند.

معتمدیان از بازگشایی مرزهای جدید برای افزایش صادرات و توسعه پایانه‌های مرزی استان خبر داد و افزود: افزایش تعاملات با کشورهای منطقه جهت معرفی ظرفیت‌های آذربایجان غربی و افزایش صادرات استان در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان، با اشاره به فراهم سازی زیرساخت‌ها در ارومیه و چند شهر دیگر برای حمل و نقل ریلی، افزود: از ظرفیت حمل و نقل ریلی برای کاهش هزینه‌ها در حوزه واردات و صادرات کالا استفاده شود.

کد خبر 5956590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha