۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱

امام جمعه دشتستان:

فضای ادارات دشتستان برای مراجعان آرامش‌بخش شود

فضای ادارات دشتستان برای مراجعان آرامش‌بخش شود

بوشهر- امام جمعه دشتستان گفت: فضایی را در ادارات ایجاد کنیم که مراجعه کنندگان احساس آرامش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح صبح دوشنبه در بازدید از اداره گاز شهرستان دشتستان اظهار داشت: در آیات و روایت بسیار زیادی به اهمیت برپایی نماز اول وقت و به‌ویژه نماز جماعت تاکید شده است و همواره نیز این موضوع مورد توجه بوده است که کار نباید مانعی برای تأخیر در برپایی نماز باشد.

وی با بیان آیه سوم سوره بقره که فرموده: «کسانی که (متقین) به جهان غیب ایمان دارند و نماز را برپا می‌دارند، و از آنچه روزیشان کردیم انفاق می‌کنند اهل تقوی هستند و توسط قرآن هدایت می‌شود» اظهار داشت: این آیه بیانگر اهمیت نماز است.

امام جمعه دشتستان نماز را بهترین وسیله ارتباطی انسان با خداوند متعال دانست و افزود: در توصیف جمال نماز علاوه بر روشنایی بخش بر جان پیامبر (ص) به‌عنوان سایه رو سفیدی اهل ایمان، طهارت روح عموم مردمان نیز از آن یاد شده است و نماز بازدارنده گناه، عصیان و پوشاننده خطا و اشتباه است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر دشتستان اقامه نماز جماعت در ادارات را باعث افزایش نشاط و بهره وری بیشتر کارکنان خواند و اظهار داشت: ما بایستی فضایی را در ادارات ایجاد کنیم که مراجعه کنندگان احساس آرامش کنند و از برکات اقامه نماز جماعت در ادارات ایجاد این فضا است.

حجت‌الاسلام مصلح با اهدا هدایایی از خدمات کارکنان و رئیس اداره آقای محسن ادیبی تقدیر به عمل آورد.

کد خبر 5957133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha