۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸

رییس دادگستری سیریک:

اجرای طرح نظارت بر توزیع مصرف سوخت ماشین آلات سنگین دیزلی آغاز شد

اجرای طرح نظارت بر توزیع مصرف سوخت ماشین آلات سنگین دیزلی آغاز شد

بندرعباس - رییس دادگستری سیریک از اجرای طرح پایش و نظارت بر توزیع مصرف سوخت ماشین آلات سنگین دیزلی به منظور مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی در این شهرستان خبر داد.

مهدی خرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اذعان به اینکه، از امروز به مدت ده روز کاری طرح پایش و نظارت بر توزیع مصرف سوخت ماشین آلات سنگین دیزلی با مشارکت و نظارت قاضی ویژه مبارزه با قاچاق سوخت محمد رضا محمدی و کارکنان مجتمع قضائی سیریک خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح، نظارت بر توزیع مصرف صحیح سوخت در صنایع، اصناف، ماشین آلات راهسازی شیلات و ادارات است، که از امروز به مدت ده روز کاری اجرایی خواهد شد.

خرمی افزود: تیم نظارت و پایش متشکل از قاضی ویژه مبارزه با قاچاق سوخت و به همراه کارمندان دادگستری سیریک است، که با رصد دقیق و تحلیل داده ها از هر گونه انحراف و فساد در توزیع سوخت جلوگیری به عمل می آورند و برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل می دهند.

رییس دادگستری سیریک به جزئیات دقیق اجرای این طرح پرداخت و اظهار داشت: در ابتدا تیم دستگاه قضایی کلیه اطلاعات ماشین‌آلات سیار در سطح شهرستان شناسایی و پس از ثبت اطلاعات ماشین‌آلات، بر اساس کارکرد واقعی به آن‌ها سوخت متناسب با نیازشان تعلق می‌گیرد.

وی اضافه کرد و افزود: همان طور که پیش‌ازاین نیز توضیح داده شد اجرای این طرح با شناسایی، کنترل و پایش ماشین‌آلات دیزلی فعال با مصرف‌کنندگان واقعی استارت زده‌شده، و در بازدید میدانی که کارشناسان دادگستری با حضور در محل کارگاه‌ها اقدام به ثبت اطلاعاتی از ماشین‌آلات ازجمله شماره شاسی، شماره موتور، شماره بدنه و دیگر مشخصات آن‌ها نموده‌، به آن‌ها سوخت متناسب با نیازشان تعلق می‌گیرد.

خرمی با بیان اینکه تیم پایش و نظارت دستگاه قضایی در حوزه پیشگیری و مقابله قاطع با قاچاق سوخت گام برمی‌دارند، خاطرنشان کرد:طرح شناسایی و پایش ماشین‌آلات سنگین دیزلی، طرح جدیدی است که در دو فاز مصرف‌کنندگان عمده و جزء به مرحله اجرا درآمده است.

وی هدف از اجرای این طرح توزیع و تحویل سوخت به مصرف کنندگان واقعی و جلوگیری از قاچاق سوخت عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح نظارتی یقیناً توزیع و تحویل سوخت فقط به مصرف کنندگان واقعی خواهد رسید.

کد خبر 5957167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha