۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

تمام واحدهای مسکونی روستایی زنجان تا سال ۱۴۱۰ مقاوم سازی می شود

تمام واحدهای مسکونی روستایی زنجان تا سال ۱۴۱۰ مقاوم سازی می شود

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی ها تمام واحدهای مسکونی روستایی تا سال ۱۴۱۰ در استان زنجان مقاوم سازی شود.

به گزارش خبرنگارمهر، رضا خواجه‌ای صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در سطح استان زنجان، ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی شناسایی شده و تا به امروز ۵۲ هزار واحد مسکونی روستایی برابر با ۵۶ درصد، توسط بنیاد مسکن استان مقاوم سازی شده است، گفت: پیش بینی می‌شود تمام واحدهای مسکونی روستایی تا سال ۱۴۱۰ در استان مقاوم سازی شود.

وی ابراز کرد: در سال جاری ۴۵۰۰ خانوار روستایی از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در سطح استان استفاده کردند که اعتبار اختصاص یافته به این متقاضیان با همکاری بانک‌های عامل، ۹۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: در سال جاری تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی با کارمزد ۵ درصد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبار سال ۱۴۰۱ به واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر در استان اختصاص یافت.

خواجه‌ای تاکید کرد: تسهیلات با سهمیه ابلاغی ۴۵۰۰ فقره واحد می‌باشد، که بصورت کلی به بانک معرفی و انعقاد قرارداد شده است.

وی بیان داشت: اجرای طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی گامی استوار در راستای توسعه امکانات عمرانی و بهبود کیفیت مساکن روستایی است.

کد خبر 5957171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha