۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳

معاون آموزش و پرورش البرز خبر داد؛

کسب ۵ رتبه نخست توسط دختران البرزی در جشنواره «دانایی و توانایی»

کسب ۵ رتبه نخست توسط دختران البرزی در جشنواره «دانایی و توانایی»

کرج- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: دانش‌آموزان دختر استان البرز با کسب ۵ رتبه نخست، به کار خود در بزرگترین جشنواره کتابخوانی دانش‌آموزان کشور پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار فتح اللهی از درخشش دانش‌آموزان دختر این استان در ششمین جشنواره دانایی و توانایی کشور خبر داد.

وی گفت: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و نیز به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، ششمین جشنواره دانایی و توانایی برگزار و دختران استان البرز توانستند با غلبه بر حریفان خود و با کسب ۵ رتبه اولی، به کار خود در بزرگترین جشنواره کتابخوانی دانش‌آموزان کشور، پایان دهند.

فتح اللهی عنوان کرد: ۱۱ هزار دانش‌آموز از پایه‌های مختلف در سطح استان در این جشنواره شرکت کردند، که از این بین ۳۵ نفر برگزیده استانی به مرحله کشوری راه یافته و در نهایت دانش‌آموزان نیایش تاران از مدرسه ۲۲ بهمن ناحیه چهار کرج، النا قاسمی از مدرسه حضرت مریم ناحیه دو کرج، زهرا سوری از مدرسه ۱۵ خرداد اشتهارد، فاطمه کولیوند از مدرسه فرزانگان دو ناحیه دو کرج و دیانا روانفر از مدرسه آینده سازان ناحیه چهار کرج منتخب کشوری شدند.

کد خبر 5957287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha