۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸

سردار ولیپور گودرزی خبر داد؛

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی از مستاجران

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی از مستاجران

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۴ کلاهبردار حرفه‌ای که با شگرد نشر آگهی اجاره آپارتمان با مبلغ کمتر از عرف بازار در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از مستاجران می‌کردند، خبر داد.

خبرگزاری مهر - زهرا فرزام: رئیس پلیس آگاهی پایتخت سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از مستأجران در پایتخت، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، ۴ نفر با چرب زبانی و جعل اسناد چندین ملک را به ۴۰ شاکی در تهران اجاره داده و پس از دریافت پول رهن متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی، هویت کلاهبرداران حرفه‌ای را شناسایی و آنها را در یک عملیات منسجم با هماهنگی قضائی در تهران دستگیر کردند.

سردار ولیپور گودرزی متذکر شد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده میدانی پی بردند متهمان قصد داشته تا مجدد این اعمال مجرمانه را انجام دهند، تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شگرد اجاره آپارتمان با قیمت کمتر از عرف بازار از ۴۰ مال باخته اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کد خبر 5957522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha