۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۴

فرمانده انتظامی تاکستان:

«شوتی ها» در تاکستان گرفتار قانون شدند

«شوتی ها» در تاکستان گرفتار قانون شدند

تاکستان- فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از توقیف ۲ دستگاه سواری شوتی و کشف یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کوروش عزیزی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین گشت زنی در آزاد راه قزوین-زنجان به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی با با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور مأموران با افزایش سرعت اقدام به فرار می‌کند، افزود: در همین حین یک دستگاه سواری پژو پارس نیز به عنوان اسکورت خودرو با هدف ممانعت از تعقیب و گریز وارد عمل شده و با رانندگی خطر آفرین و حرکات حادثه ساز خود سعی می‌کند مأموران را از مأموریت خود منحرف کند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان تصریح کرد: در ادامه هر ۲ راننده پس از عدم توفیق در فرار از دست مأموران با استفاده از تاریکی هوا و تغییر مسیر به سمت اراضی کشاورزی خودروها را رها کرده و از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه در بازدید از خودروها ۱۶۰ قلم البسه و ادکلن به همراه ۶۹ کیلو غذای حیوانات خارجی قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اقلام کشف شده حدود یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال برآورد شده و دستگیری متهمان نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 5957692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha