۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸

مدیرکل تعزیرات حکومتی خبر داد؛

محکومیت ۵ میلیارد ریالی فروشنده متخلف لاستیک در اردبیل

محکومیت ۵ میلیارد ریالی فروشنده متخلف لاستیک در اردبیل

اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از محکومیت پنج میلیارد ریالی فروشنده متخلف لاستیک در گرمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر شامگاه دوشنبه در جریان بررسی پرونده تخلفات صنفی در اردبیل، اظهار کرد: متصدی فروشندگی لاستیک خودرو در گرمی به اتهام گران‌فروشی لاستیک با جریمه سنگین نقره داغ شد.

وی تصریح کرد: این پرونده گران‌فروشی که مربوط به فروش انواع لاستیک‌های خودرو به ارزش ۹۶۶ میلیون و ۵۴۵ هزار ریال بوده، در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی گرمی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک و مستندات قانونی اتهام انتصابی را محرز تشخیص داده است.

رحیمی‌آذر افزود: این فروشنده به پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی به خاطر گران فروشی محکوم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمی پرونده گران‌فروشی انواع لاستیک خودرو را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.

رحیمی‌آذر اضافه کرد: تلاش جدی بر این بود تا این پرونده به دقت و سرعت رسیدگی شده و احکام نیز صادر شود که این امر در سریع‌ترین زمان انجام شد.

وی به محکومیت ۲۳۰ میلیارد ریالی قاچاقچیان خودروی خارجی نیز اشاره کرد و ادامه داد: راننده خودروهای قاچاق علاوه بر ضبط خودرو، به پرداخت جریمه ۲۳۰ میلیارد ریالی محکوم شدند.

رحیمی‌آذر بیان کرد: پرونده قاچاق مربوط به یک دستگاه خودروی بنز خارجی به ارزش ۲۲ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال، یک دستگاه خودروی بی‌ام‌و به ارزش ۳۴ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال بوده که در شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل ادامه داد: چهار نفر به دلیل مباشرت در قاچاق کالا و حمل آن در این پرونده به پرداخت ۹۰ میلیارد ریال محکوم شدند.

کد خبر 5957938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha