۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۸:۱۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

دوره توانمندسازی تشکل‌ها و هیات های مذهبی اصفهان برگزار می‌شود

دوره توانمندسازی تشکل‌ها و هیات های مذهبی اصفهان برگزار می‌شود

اصفهان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: دوره معرفت و مهارت افزایی در آوردگاه تمدنی با هدف توانمندسازی تشکل‌ها و هیات‌های مذهبی استان اصفهان با عنوان دوره‌«ماه» برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی فوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره معرفت و مهارت افزایی در آوردگاه تمدنی با هدف توانمندسازی تشکل‌ها و هیأت‌های مذهبی استان اصفهان با عنوان دوره‌ی «ماه» در اصفهان اظهار کرد: این دوره با حضور تشکل‌های دینی و مذهبی از سراسر استان اصفهان، روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ آذرماه در اردوگاه فرهنگی شهدای درچه برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره برای هیأت‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد هیأت محوری است که در محیط اطراف پیرامونی کنشگری اجتماعی فرهنگی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اهداف برگزاری این دوره خاطر نشان کرد: پرداختن به ابعاد مختلف مدیریت اجتماعی، ایجاد انگیزه جهت روزآمدسازی جریان مدیریت هیئت، مهارت افزایی فعالان رسانه‌ای هیأت، ارتقا سطح فکری و عملیاتی مدیران بخش نوجوان و بانوان هیأت و فراهم نمودن زنجیره‌ای از فعالان فرهنگی برای لشکر جهاد تبیین، از جمله اهداف این دوره است.

گفتنی است «ماه» یک دوره‌ی معرفتی و مهارت‌افزایی هیأت‌های مذهبی در آوردگاه تمدنی است که به همت سازمان هیئت و تشکل‌های دینی کشور و همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با حضور اساتید برتر کشوری و استانی و استفاده از توان علمی و تجربه عملی اجرا می‌شود که حاضران در این دوره مدیران هیأت‌های مذهبی، مدیران بخش رسانه هیأت، مدیران مرتبط با نوجوان و جوان هیأت و مدیران بخش خواهران هستند.

کد خبر 5957977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha