۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶

هادی ساعی مطرح کرد:

اعضای کمیسیون اخلاق باید ورزشی باشند/ شانس زیادی را از دست دادیم

اعضای کمیسیون اخلاق باید ورزشی باشند/ شانس زیادی را از دست دادیم

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به صادر نشدن روادید اعضای تیم ملی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه گفت: با کارشکنی که صورت گرفت شانس زیادی برای دو سهمیه را از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی پس از برگزاری پنجاه و دومین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت: گزارش های مالی و چند مورد دیگر در این مجمع مطرح و مورد تصویب قرار گرفت و مواردی هم مطرح شد که مورد مخالفت قرار گرفت.

وی در مورد مخالفتش با مرکز حکمیت و داوری ورزش گفت: صحبت این بود که اعضای کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک را باید اعضای مجمع بشناسند و در مورد انتخاب شان هم رای گیری شود. اعضای کمیسیون باید از دل ورزش باشند و ورزشکاران را بشناسند تا تصمیمات بهتری بگیرند.

هادی ساعی ادامه داد: در مورد مرکز حکمیت و داوری ورزش هم قرار شد از دستور جلسه خارج شود و خود فدراسیون ها در این مورد اقدام کنند. اصولا کمیسیون اخلاق رای هایش را صادر می کند و بعد به هیات اجرایی اعلام می کند که روند درستی نیست.

رئیس فدراسیون تکواندو در مورد صادر نشدن روادید اعضای تیم ملی برای حضور در مسابقات گرند پری منچستر گفت: این موضوع دیگر سیاسی شده و از ورزش بیرون رفته است. ما شانس کسب دو سهمیه قطعی را در این رویداد داشتیم که متاسفانه موفق به حضور نشدیم.

هادی ساعی ادامه داد: با این شرایط ناچار هستیم برای گراند اسلم که هفته آینده برگزار می شود ورزشکاران پرتعدادی را با خود ببریم که بتوانیم شانس کسب سهمیه را افزایش دهیم.

کد خبر 5958362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha