۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی خبر داد؛

جابجایی یک میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر با ناوگان عمومی خراسان جنوبی

جابجایی یک میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر با ناوگان عمومی خراسان جنوبی

بیرجند- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: طی هشت ماه گذشته تعداد یک میلیون و ۳۸۰ هزار و ۴۷۴ مسافر در استان با ناوگان عمومی جابه جا شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله جلال زاده ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی هشت ماه گذشته تعداد یک میلیون و ۳۸۰ هزار و ۴۷۴ مسافر در قالب ۱۱۴ هزار و ۹۷۴ سفر در سطح استان با ناوگان عمومی جابه جا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی افزود: تعداد یک میلیون و ۶۵ هزار و ۷۷۴ مسافر در قالب ۵۶ هزار و ۹۱۴ سفر با اتوبوس ۱۸۹ هزار و ۱۸۱ مسافر با مینی بوس و همچنین ۱۲۵ هزار و ۵۱۹ مسافر نیز با سواری‌های کرایه جابه جا شدند.

جلال زاده تصریح کرد: در زمان مذکور ۸۱۵ هزار و ۴۸۰ مسافر در قالب ۷۳ هزار و ۲۴۲ سفر مربوط به داخل استان و ۵۶۴ هزار و ۹۹۴ مسافر نیز سفر خارج استانی داشتند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ضمن اشاره به اینکه عمده سفر از استان مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و یزد بوده گفت: بیشترین جابه جایی مسافر از شهرستان طبس با ۵۴۷ هزار و ۵۷۷ مسافر و کمترین نیز از شهرستان درمیان با هفت هزار و ۷۱۴ مسافر در سطح استان بوده است.

به گفته وی ۴۵ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافر با ۸۱۰ ناوگان و هزار و ۴۶۰ راننده در خراسان جنوبی فعالیت دارند.

کد خبر 5958413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha