۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۰

در روستای نوروزآباد؛

دبستان شهید قنبری توسط گروه جهادی شهدا افتتاح شد

دبستان شهید قنبری توسط گروه جهادی شهدا افتتاح شد

دبستان شهید قنبری توسط گروه جهادی شهدا با مشارکت معاونت سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبستان شهید قنبری توسط گروه جهادی شهدا و با همکاری گروه‌های جهادی سفره آسمانی و شهدای ری و با مشارکت معاونت سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و با کمک خیران یکشنبه ۱۲ آذر ماه افتتاح شد.

محسن اسماعیلی مسئول گروه جهادی شهدا گفت: با حضور در روستای نوروزآباد (واقع در استان لرستان، شهرستان دلفان) و پس از بررسی و انجام تحقیقات میدانی و بر اساس مشاهدات عینی متوجه شدیم که دانش آموزان دبستان شهید قنبری در یک کانکس، با بدترین شرایط و بدون امکانات مشغول به تحصیل هستند. به همین جهت تصمیم گرفتیم و در نهایت کلنگ احداث و ساخت این مدرسه چهارشنبه ۲۶ مهرماه به زمین زده شد.

وی ادامه داد: مدرسه شهید قنبری در مدت زمانی ۴۵ روز به مساحت ۴۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال ساخته شده است. ۳ گروه جهادی شهدا، سفره آسمانی و شهدای ری با همکاری یکدیگر و به پشتیبانی معاونت سازندگی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران شروع به ساخت این مدرسه کردند که پس از گذشت یک ماه و نیم به پایان رسید.

مسئول گروه جهادی شهدا گفت: مدرسه شهید قنبری یکشنبه ۱۲ آذر با حضور فرماندار شهرستان دلفان، ریاست آموزش و پرورش، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول بسیج سازندگی ناحیه ری شهرستان ری، بخشدار و مردم روستای نوروزآباد طی مراسمی افتتاح شد.

دبستان شهید قنبری توسط گروه جهادی شهدا افتتاح شد

وی افزود: هزینه‌های ساخت مدرسه شهید قنبری توسط خیران تأمین شد؛ خیرانی که به صورت گمنام در این پروژه کمک رسانی کردند تا پروژه ساخت مدرسه به اتمام رسید و تحویل دانش آموزان روستای نوروزآباد شد.

اسماعیلی گفت: دغدغه اصلی گروه محرومیت زدایی در مدارس است؛ دانش آموزانی که آینده سازان ایران اسلامی هستند.

دبستان شهید قنبری توسط گروه جهادی شهدا افتتاح شد

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی گفت: تاکنون در مناطق محروم مختلف کشور اقدام به بازسازی چندین مدرسه، ساخت سرویس بهداشتی، تجهیز وسایل گرمایشی و سرمایشی مدارس و اهدای لوازم التحریر میان دانش آموزان در کشور انجام شده است؛ همچنین چندین دانش آموز تحت پوشش حمایت تحصیلی این گروه نیز هستند.

دبستان شهید قنبری توسط گروه جهادی شهدا افتتاح شد

مسئول گروه جهادی شهدا با بیان این موضوع که ما هیچ‌گونه وابستگی به ارگان و یا نهاد خاصی نداریم، گفت: این گروه تماماً مردم نهاد و توسط خیرین کلیه هزینه‌های اجرایی پرداخت می‌شود.

کد خبر 5958473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha