۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۳۴

ویژه مدیران ادارات؛

نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بهاباد برگزار شد

نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بهاباد برگزار شد

یزد- نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ویژه مدیران ادارات و نهادهای شهرستان بهاباد به میزبانی آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بهاباد در نشست تبیینی بیانیه گام دوم انقلاب در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: بهره‌برداری مطلوب از بیانیه گام دوم انقلاب برای رسیدن به اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب ضروری است.

حجت‌الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی بیان کرد: گام دوم انقلاب بهره‌وری از موفقیت ۴۴ ساله انقلاب است که باید از سند تدوین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به هدف‌های مورد نظر تلاش همه جانبه کرد.

امام جمعه بهاباد افزود: از بیانیه گام دوم انقلاب و فرصت هایی که ولایت در اختیار جامعه می گذارد نباید استفاده ابزاری شود بلکه باید خود را هزینه اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب کرد.

وی با اشاره به گفتمان سازی هدایت های ولایت افزود: باید هر فردی در جامعه بر اساس ظرفیت وجودی خود یک رسانه و مجری فرامین رهبر معظم انقلاب باشد و از تمام ظرفیت خود در این زمینه استفاده کند.

ابراهیمی بشکانی ادامه داد: جهاد تبیین برای پیاده‌سازی گام دوم انقلاب ضرورت دارد و مقام معظم رهبری روی آن تأکید ویژه دارند؛ رسانه‌ها نیز می‌توانند نقش قابل‌توجهی در تبیین و روشنگری داشته باشند و حلقه واسط بین مردم و بیانیه باشند تا مردم به واقعیات موجود پی ببرند و در مقابل موج رسانه‌ای دشمن موج فرهنگی مثبت ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با بیانیه گام دوم مانوس باشند و آگاه باشند که موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری چیست تا مسیر حرکت دستگاه‌ها منطبق با گام دوم انقلاب باشد.

کد خبر 5958884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha