۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۲۸

مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۷۸۰ نخبه علمی لرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند

۷۸۰ نخبه علمی لرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند

بروجرد - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۷۸۰ نخبه علمی در حوزه‌های مختلف تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال شیخ پور امروز سه‌شنبه در جلسه هم‌افزایی شورای اداری شهرستان بروجرد و مراکز آموزش عالی استان لرستان که در دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: بیش از سه هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند.

وی با بیان اینکه این دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا دکترا در حال تحصیل هستند، افزود: ۷۸۰ نخبه علمی در حوزه‌های مختلف تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، عنوان کرد: در راستای حمایت از نخبگان تحت پوشش همچنین ۲۵ میلیارد ریال وام بلاعوض و ۷۰ میلیارد ریال امکانات آموزشی و تحصیلی در اختیار آنان قرار داده شده و این روند ادامه دارد.

محمدرضا معظمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد نیز در این نشست، اظهار کرد: این دانشگاه یک مرکز بیماری‌های خاص دارد که در حوزه دیالیز کار می‌کند و یک واحد موفق بوده و به مردم در حال خدمت‌رسانی است.

وی تصریح کرد: تمام خرید مواد آن به‌صورت آزاد انجام می‌شود؛ ولی بیمه‌ای که برای این مرکز در نظر گرفته شده ورودی و خروجی آن با یکدیگر جور درنمی‌آید که در این راستا باید کمک شود که بیمه آن تغییر کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، تصریح کرد: تحقق این مهم برای بیمار فشار مالی ندارد و فقط نوع بیمه تغییر خواهد کرد.

کد خبر 5958956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha