۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد؛

بهره مندی ۳۰۳ مددجوی امداد خراسان جنوبی از آموزش های طرح یاس

بهره مندی ۳۰۳ مددجوی امداد خراسان جنوبی از آموزش های طرح یاس

بیرجند- مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون در مجموع ۳۰۳ نفر از مددجویان کمیته امداد از آموزش های این طرح بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عرب صبح چهارشنبه در مراسم اختتامیه اردوی آموزشی و فرهنگی طرح یاس ویژه مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: این اردو به مدت ۲ روز ویژه دختران ۲۵ تا ۴۰ سال تحت حمایت کمیته امداد استان برگزار شد.


وی با اشاره به حضور ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان در این طرح تصریح کرد: این طرح با همکاری جمعیت هلال احمر استان برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی یادآور شد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون در مجموع ۳۰۳ نفر از مددجویان کمیته امداد از آموزش های این طرح بهره مند شده اند.

عرب به اهداف برگزاری این طرح آموزشی اشاره داشت و یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی امداد و نجات، کمک‌های اولیه و داوطلبانه و سبک زندگی شاد، مقابله با بحران و آموزش‌های معارفی از برنامه‌های آموزشی و فرهنگی این اردو بوده و شرکت‌کننده پس از آموزش‌های لازم گواهینامه مربوطه با این دوره ها را دریافت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش امداد و نجارت و دیگر آموزش های هلال احمر در زمان بحران می‌تواند کمک حال مردم جامعه باشد که آموزش این دوره ها برای همه افراد جامعه امری الزامی است.

کد خبر 5959326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha