۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۸

فرماندار میامی تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد نمایندگی آموزش و پرورش در بخش کالپوش

ضرورت ایجاد نمایندگی آموزش و پرورش در بخش کالپوش

میامی- فرماندار میامی بر ضرورت ایجاد نمایندگی آموزش و پرورش در بخش کالپوش تاکید کرد و گفت: مدارس این منطقه نیازمند توجه ویژه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری صبح چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش بخش کالپوش به میزبانی سالن جلسات بخشداری، ضمن اشاره به مطالبات دانش آموزان و جوانان شهرستان میامی، تاکید کرد: زمین چمن بزرگ مجموعه ورزشی انقلاب شهر میامی، از خواسته‌های جوانان و ورزشکاران شهرستان است.

وی با بیان اینکه برای استفاده از امکانات و منابع موجود، یک کارگروه تشکیل شود، افزود: هنرستان کشاورزی، در بخش کالپوش توسط آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد تا جوانان بتوانند از امکانات این زیرساخت آموزشی نیز بهره مند شوند.

فرماندار میامی با بیان اینکه با همت در شهرستان رتبه برتر در انجمن کتابخانه بوده است، تاکید کرد: کتابخانه حسین آباد که در رانش زمین آسیب دیده بود، کلنگ زنی شده و به زودی ساخته می‌شود.

آشوری با بیان اینکه نمایندگی آموزش و پرورش در بخش کالپوش در دستور کار قرار گرفته است، افزود: مدرسه شش کلاسه روستای نردین در سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع آسفالت در مدارس شهرستان میامی انجام شده است، تاکید کرد: ایزوگام برخی مدارس در دستور کار قرار دارد همچنین سیستم کامپیوتر و برخی میز و صندلی برای مدارس بخش کالپوش با توجه به سیل تأمین شده است.

کد خبر 5959327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha