۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱

برای پنجمین سال متوالی؛

رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین برگزار می‌شود

رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان قزوین برگزار می‌شود

قزوین- معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی برزگر در نشست خبری که در آستانه برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج پیش از ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات شهید پرویز سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هر سال تیم‌هایی در سطوح سنی نوجوان و جوان که ایده و خلاقیت‌هایی در زمینه‌های دیجیتال دارند در محور بازی، نرم افزار و انیمیشن پایش می‌شوند و پس از آن در مرحله شهرستانی و انتخاب شدن در این دوره، در ۶ ماهه دوم سال در مرحله استانی شرکت می‌کنند.

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: به منظور انگیزه بیشتر در تیم‌های شرکت کننده مبلغ ١ میلیارد ریال برای جایزه به منتخبین هر رشته در نظر گرفته شده است و گروه‌های منتخب در مرحله کشوری شرکت می‌کنند.

این مسؤول یادآور شد: این رویداد پنجمین سال متوالی است که رویداد تولیدات دیجیتال بسیج با هدف شناسایی، حمایت و توانمندسازی نخبگانی که در زمینه تولیدات مجازی فعالیت می‌کنند، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند که با روش‌های مختلف، از جنگ نرم و سخت تا جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی فعالیت کنند گفت: ما شاهد هجمه‌های شدید دشمن به خصوص در فضای مجازی هستیم لذا برای مقابله با آن باید به تولید محتوای مناسب در قالب اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بیشتر توجه کنیم و این رویداد هم قدمی در راستای همین هدف است.

برزگر با بیان اینکه تولید محتوای پیشگام می‌تواند علاوه بر حرکتی تدافعی، یک حرکت آفندی در قبال برنامه ریزی های دشمنان خواهد بود، ادامه داد: بهره‌مندی از محتوای قوی می‌تواند ما را در برابر دشمن ایمن کند و چنین رویدادهایی به منظور تولید محتوا و توانمندسازی افراد دارای خلاقیت برگزار شود.

وی عنوان کرد: این رویداد می‌تواند در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، پاسخ به شبهات، ارائه فکر و ایده‌های جدید به مسئولین در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی راهگشا باشد.

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در خاتمه یادآور شد: ثبت نام در این رویداد تا ۲۰ آذر ماه مهلت دارد و گروه‌های آمایش شده از ۲۲ تا ۲۴ آذر ماه به مدت ۴۸ ساعت در یک رقابت شبانه روزی در پارک علم و فناوری قزوین به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

کد خبر 5959350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha