۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰

معاون عمرانی فرماندار گرگان خبرداد؛

پلمب ۱۰۸ مرکز غیرمجاز ضایعات در گرگان

پلمب ۱۰۸ مرکز غیرمجاز ضایعات در گرگان

گرگان- معاون عمرانی فرماندار شهرستان گرگان از پلمب ۱۰۸ مرکز غیر مجاز ضایعات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت یزدوئی، ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان گرگان مراکز جمع آوری غیر مجاز ضایعات را یکی از مشاغل مزاحم شهری دانست و اظهار کرد: تاکنون ۱۰۸ مرکز غیر مجاز ضایعات با مشارکت شهرداری، دادستانی و نیروی انتظامی در شهرستان گرگان پلمب شده است.

وی افزود: این کار به منظور حفظ سلامت و ارتقای امنیت شهروندان در سطح شهر انجام شد.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان گرگان گفت: ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در حوزه پسماند یکی از برنامه‌های کارگروه مدیریت پسماند شهرستان است.

وی ادامه داد: از برنامه‌های اصلی این کارگروه، بهبود عملکرد طرح تفکیک زباله از مبدا و مدیریت پسماند در شهرها و روستاهای گرگان است.

یزدوئی با اشاره به اینکه مراکز بازیافت پسماند باید در شهرک‌های صنعتی استقرار یابند و ساماندهی شوند، اظهار کرد: تمامی نهادها و دستگاه‌های ذیربط برای رفع این چالش شهری حمایت می‌شوند.

وی یادآور شد: تاکنون میزان موفقیت طرح تفکیک زباله از مبدا در سطح ملی چشمگیر نبود که موفقیت این طرح مستلزم آموزش و ارتقای فرهنگ شهروندی است و باید در این راستا اقدامات لازم به خصوص از طریق سازمان‌های مردم نهاد، حوزه دانش آموزی و برنامه‌های کارگروه مدیریت پسماند شهرستان انجام شود.

کد خبر 5959411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha