۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۹

استاندار گیلان:

کارنامه فعالیت های هلال احمر گیلان درخشان است

کارنامه فعالیت های هلال احمر گیلان درخشان است

رشت- استاندار گیلان گفت: کارنامه فعالیت‌های جمعیت هلال احمر گیلان به خصوص فعالیت آنان در سواحل بسیار درخشان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی امروز چهارشنبه در همایش داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان که با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، اظهار کرد: بروز حوادث طبیعی همچون سیل، تندباد و آتش‌سوزی در استان زیاد است اما نیروهای جمعیت هلال احمر همواره در خط مقدم کمک‌رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی پلیس در تأمین امنیت مردم و امنیت روانی جامعه از حضور خدمتگزاران در این بخش، افزود: در هنگام وقوع مشکلات و بلایای طبیعی نیز مردم با مشاهده نیروهای جمعیت هلال احمر، احساس آرامش می‌کنند.

عباسی ادامه داد: خدمات نیروهای هلال احمر تنها مختص به داخل کشور نیست، چنانکه در وقوع حادثه در دیگر کشورها نیز امدادگران هلال احمر حضور پیدا می‌کنند و خدمات ارزنده‌ای را ارائه می‌دهند که از آن جمله می‌توان به حضور این نیروها در کشورهای ترکیه، پاکستان، سومالی و همچنین غزه اشاره کرد.

استاندار گیلان اضافه کرد: این در حالی است که رئیس جمهور ترکیه از تلاش نیروهای جمعیت هلال احمر کشور ما در کمک‌رسانی هنگام وقوع زلزله قدردانی کرد که این امر نشان می‌دهد نیروهای ما متعهد، باتجربه و در خدمت مردم هستند.

عباسی اضافه کرد: نیروهای هلال احمر خستگی ندارند زیرا برای خدا کار می‌کنند که حضور به موقع آنان در وقوع بلایای طبیعی و سایر مشکلات بسیار ستودنی است و امیدواریم که با تجهیز بیشتر نیروهای جمعیت هلال احمر، شاهد فعالیت نوعدوستانه بیش از پیش آنان باشیم.

کد خبر 5959677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha