۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

عمل به تعالیم قرآنی نقش مهمی در سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه دارد

عمل به تعالیم قرآنی نقش مهمی در سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه دارد

یاسوج- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه و عمل کردن به تعالیم و آموزه‌های قرآنی و دستورات دینی نقش مهمی در سلامت اخلاقی و اجتماعی جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی عصر چهارشنبه در تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان برتر قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، موجب تحکیم بنیان خانواده می‌شود.

وی بیان داشت: قرآن کریم دربرگیرنده هدایت و سعادت انسان‌ها در دنیا و آخرت بوده و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

حسینی اظهار داشت: آشنا کردن و مأنوس کردن نوجوانان و جوانان با آموزه‌های دینی، قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نقش مهم و مؤثری در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی و کم اثر کردن ترفندهای دشمنان دارد.

وی افزود: یکی از رسالت‌های مهم مسئولان و سازمان‌های فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش و حوزه علمیه، آشنا کردن افراد با علوم قرآنی و گسترش فعالیت‌های دینی و ترویج فرهنگ قرآنی است.

حسینی تصریح کرد: شناسایی آموزه‌های قرآنی و تشویق نسل جوان به فعالیت‌های قرآنی و حمایت و نظارت بر برنامه‌های دینی و قرآنی در مدارس و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نقش مهم و اثرگذاری بر سعادت و سلامت جامعه دارد.

کد خبر 5959736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha