۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

مشارکت گسترده در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان می شود

مشارکت گسترده در انتخابات سبب ناامیدی دشمنان می شود

رامسر- رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای را سبب ناامیدی دشمنان نظام مقدس اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جوادی حاج علی اکبری شامگاه چهارشنبه در حاشیه گردهمایی ائمه جمعه استان مازندران در رامسر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هر دوره انتخابات را به طور شفاف و طبق استانداردهای جهانی برگزار کرده است، گفت: مردم ایران بار دیگر با نمایش وحدت و یکپارچگی ملی همانند گذشته توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام سازند و انتخابات پیش رو را پرشورتر از گذشته برگزار و حداکثری شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در هر مقطعی جشن ملی مردم سالاری دینی و ارتقای آرمان‌های اسلامی است، افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ضریب ملی امنیت کشور را ارتقا می‌دهد و باعث ناامیدی مخالفان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی گفت: مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رأی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب است که همه باید برای تحقق آن به سهم خود نقش آفرینی کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه ائمه جمعه هرگز در آرایش‌های انتخاباتی حضور ندارند، افزود: ائمه جمعه از هم اکنون مردم را به مشارکت در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رأی ترغیب کنند.

کد خبر 5959835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha