۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۹:۰۵

امام جمعه شاهرود:

درختان یادگاری ارزشمند هستند/ ضرورت حفظ هوای پاک شاهرود

درختان یادگاری ارزشمند هستند/ ضرورت حفظ هوای پاک شاهرود

شاهرود- امام جمعه شاهرود بر ضرورت ترغیب مردم به انجام طرح‌های درختکاری تاکید کرد و گفت: درختان یادگاری ارزشمند برای داشتن هوای پاک در شاهرود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی صبح پنجشنبه در مراسم درختکاری ۷۴ هکتار از عرصه منابع طبیعی شاهرود ضمن بیان اینکه درختکاری وظیفه وظیفه دینی، شرعی و قانونی ما است، ابراز داشت: اگر دلمان برای هوای پاک سرزمین خودمان می سوزد باید از همین اکنون برای این موضوع چاره‌ای تدبیر کرد که درختکاری از جمله آنها است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم برای نسل‌های آینده جدای از صنعت و معدن هوای پاک یادگاری از خودمان بر جای بگذاریم چاره‌ای جز روی آوردن به طبیعت نداریم که درختکاری مناسب‌ترین گزینه در شرایط فعلی است.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه طرح یک میلیارد درخت همزمان با سراسر کشور در استان سمنان و شاهرود نیز کلید خورده است، ابراز داشت: امیدواریم با همکاری و مشارکت مردم این امر توسعه پیدا کند.

امینی ضمن بیان اینکه علاوه بر کاشت نگهداری هم مهم است، تصریح کرد: مردم باید نسبت به درختان در هر کجا که هست کوشا باشند.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید نسبت به درختکاری اهتمام جدی داشته باشیم، افزود: خوشبختانه مردم شهرستان شاهرود از این نظر آگاه هستند و برای مشارکت طرح کاشت یک میلیارد درخت پیش قدم شدند.

کد خبر 5959946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha