۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳

وزیر اقتصاد و دارایی:

مولدسازی از راه‌های برون رفت کشور از تنگنای سرمایه گذاری است

مولدسازی از راه‌های برون رفت کشور از تنگنای سرمایه گذاری است

زنجان-وزیر اقتصاد و دارایی گفت: مولدسازی از جمله راه‌های برون رفت کشور از تنگنای سرمایه گذاری و فعالیت عمرانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان خاندوزی صبح پنج‌شنبه در جریان سفر یک روزه به زنجان و در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه زنجان در پیگیری و اجرای طرح‌های تحولی جزو استان‌های موفق بوده است، اظهار کرد: شاخص‌ها حاکی از آن است که عملکرد مدیران اقتصادی زنجان طی دو سال گذشته قابل قبول بوده است.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان کم‌ترین چالش را در حوزه اقتصاد و دارایی داشتیم، افزود: بی‌تردید شاخص‌های مطلوبی که عملکرد مدیران اقتصادی استان زنجان از خود به جای گذاشته‌اند باعث شده است تا در این منطقه با کم‌ترین چالش در حوزه اقتصاد و دارایی مواجه شویم.

این مسؤول با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای این وزارتخانه، بهره‌گیری از ظرفیت پروژه‌های مولدسازی است در راستای تعیین تکلیف و تسریع در بخشی از امور نیمه‌کاره و بر زمین مانده است، تصریح کرد: یکی از مواردی که همواره مورد تاکید بوده، داشتن همگرایی در امور برای پیشبرد اهداف بوده است.

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه امروز مدیران باید بیش از گذشته کار جهادی را برای تقویت اعتماد عمومی سرلوحه کارهای خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: فارغ از اعتمادسازی که بسیار حائز اهمیت است، در گام دوم باید برای برون‌رفت از تنگاهای حوزه سرمایه‌گذاری به سمت مولدسازی گام برداریم.

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان نیز در این دیدار تاکید کرد: آنچه که امروز بیش از همه حائز اهمیت است، وفاق و همدلی بین مسؤولان استان است؛ چرا که با این رویکرد می‌توان خدمات ماندگاری را در دولت سیزدهم به جای گذاشت.

گفتنی است، شرکت در جلسه شورای اداری استان، بازدید از چند طرح صنعتی و حضور در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از اهم برنامه‌های سفر یک روزه وزیر اقتصاد و دارایی به استان زنجان به شمار می‌رود.

کد خبر 5960056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha