۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶

بانوی بسیجی کارآفرین:

مسؤولان همدان هدایای سازمانی را از تولیدکنندگان بومی تهیه کنند

مسؤولان همدان هدایای سازمانی را از تولیدکنندگان بومی تهیه کنند

همدان- بانوی بسیجی کارآفرین گفت: ما توانایی تامین تندیس‌، یادگاری و هدایای سازمان‌هارا داریم ولی متاسفانه این موارد را از خارج از استان تهیه می‌کنند.

زینب ضابطی‌انور در گفت وگو با خبرنگار مهر از روند کارآفرینی‌اش سخن گفت و افزود: در سال ۹۸ با دو نفر شروع به فعالیت در عرصه ویترای کردیم، با معرفی بسیج از میراث فرهنگی، ۱۵ میلیون وام چهار درصد دریافت کردیم‌.

وی با تاکید به اینکه دریافت این وام برای ما دردسر شد؛ اظهار کرد: امسال برای دو وام به مجموع ۱۷۰ میلیون تومان، برای گسترش کارگاه اقدام کردیم که به دلیل این وام اجازه دریافت این وام‌ها را پیدا نکردیم.

بانوی بسیجی و کارآفرین همدانی ادامه داد: می‌توانیم با ویترای روی سفال، شیشه، سنگ، پارچه، چوب اثر خلق‌کنیم و این اثرات ماندگار است.

ضابطی‌انور با تاکید به عدم حمایت معنوی مسؤولان همدان اشاره کرد: ما توانایی تأمین تندیس‌، یادگاری و هدایای سازمان‌هارا داریم ولی متأسفانه موارد فوق را از خارج از استان تهیه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با هم صنف‌های خود وقتی صحبت می‌کنیم بیشتر متوجه تفاوت فاحش حمایت‌های معنوی استان‌های غیر همدان با همدان را متوجه می‌شویم.

ضابطی‌انور درخصوص اشتغال‌زایی انجام‌شده در کارگاه تولیدی خود نیز افزود: در کارگاه برای پنج نفر اشتغال‌زایی انجام داده‌ایم، به ۵۰ نفر بدون کار و مهارت آموزش دادیم تا از این مهارت برای درآمدزایی استفاده کنند.

کد خبر 5960122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha