۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل:

کلیه روستاهای پارس‌آباد دارای طرح هادی است

کلیه روستاهای پارس‌آباد دارای طرح هادی است

پارس‌آباد- مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با چهار میلیارد تومان اعتبار، تمامی روستاهای شهرستان پارس‌آباد دارای طرح هادی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی ظهر پنجشنبه در آئین واگذاری و تحویل اسناد مالکیت املاک مسکونی متصرفان محدوده‌نشین شرکت‌های کشت و صنعت مغان و پارس، اظهار کرد: این آئین در راستای برنامه اسکان عشایر و بهره‌برداران ۴۲ روستا و قشلاق شهرستان پارس‌آباد اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به پروسه واگذاری اسناد برای روستاییان محدوده‌نشین کشت و صنعت مغان و پارس و قشلاقات این شهرستان تصریح کرد: از پیگیری‌های مجدانه استاندار اردبیل، رئیس کل دادگستری، فرمانداری شهرستان پارس‌آباد، جهاد کشاورزی و ثبت اسناد و املاک در این راستا تقدیر می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه بنیاد مسکن در تلاش است تا در تمام شهرستان‌ها و روستاها طرح‌های هادی را اجرایی کند، گفت: با اعتبار چهار میلیارد تومان تمام روستاهای شهرستان پارس‌آباد دارای طرح هادی شدند و نقشه‌های اسنادی برای آنها تهیه شده است.

کیخسروی افزود: از سال ۹۹ طبق هیأت دولت صدور این اسناد بر عهده بنیاد مسکن گذاشته شد و امروز شاهدیم با اجرای طرح حدنگاری و کاداستر و کارشناسی‌های انجام شده، تمام این روستاها دارای سند مالکیت شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار امیدواری کرد؛ با صدور سند برای روستاهای شهرستان پارس‌آباد و متصرفان محدوده‌نشین کشت و صنعت مغان امکان ساخت و ساز و اخذ وام‌های روستایی در راستای مقاوم‌سازی، بهسازی و بازسازی مساکن روستایی فراهم شود.

کد خبر 5960228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha