۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱

استاندار لرستان:

امکانات و زیرساخت‌های زندگی شهری در محله «فلک الدین» نامناسب است

امکانات و زیرساخت‌های زندگی شهری در محله «فلک الدین» نامناسب است

خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: امکانات و زیرساخت‌های زندگی شهری در محله «فلک الدین» خرم‌آباد نامناسب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد زیویار با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله «فلک الدین» با اهالی این محله به‌صورت چهره‌به‌چهره دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در حاشیه این برنامه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: محله «فلک الدین» یکی از محله‌های قدیمی شهر خرم‌آباد است که طی دهه‌های اخیر از روستاهای مجاور شهر به بافت شهری الحاق پیدا کرده است.

استاندار لرستان با اشاره به نامناسب‌بودن امکانات و زیرساخت‌های زندگی شهری در این محله، گفت: متأسفانه محله «فلک الدین» زیرساخت‌های لازم برای زندگی شهری و امکانات لازم را ندارد و از طرفی مردم این منطقه آزادی عمل مردم روستا را هم ندارند و مهاجرت تعداد زیادی از مردم از مناطق مختلف استان به این محله مشکلات را دوچندان کرده است.

زیویار با اشاره به گزارشی که امام‌جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ارائه کردند، گفت: بنا شد در روزهای آینده جلسه‌ای جداگانه برای تصمیم‌گیری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی خصوصاً راه و شهرسازی ورزش و جوانان و شهردار خرم‌آباد دررابطه‌با فضای سبز محله و سرانه فضای ورزشی و رسیدگی به سایر مسائل عمومی منطقه قدم‌هایی برداشته شود.

زیویار، عنوان کرد: مقارن با همین مباحث بعضی از اهالی منطقه مشکلات شخصی خود را که عمدتاً دررابطه‌با کمک‌های مالی و دریافت تسهیلات بود مطرح کردند که تا جایی که امکان داشته باشد اقدام مناسب انجام خواهد پذیرفت.

کد خبر 5960250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha