۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶

نسبت به هفته گذشته؛

مزاحمت تلفنی اورژانس استان تهران ۱۸ درصد کاهش داشته است

مزاحمت تلفنی اورژانس استان تهران ۱۸ درصد کاهش داشته است

تهران- رئیس مرکز اورژانس استان تهران خبر از ثبت ۴۹ هزار و ۱۴۳ تماس طی هفته گذشته با اورژانس خبر خبر داد و گفت: طی این مدت مزاحمت های تلفنی ۱۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمداسماعیل توکلی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۱۰ الی ۱۷ آذرماه) اظهار کرد: طی این مدت در مجموع ۲۳ هزار و ۲۱۶ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها چهار هزار و ۸۴۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۸ هزار و ۳۶۸ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.‌

توکلی با بیان اینکه در این مدت ۴۹ هزار و ۱۴۳ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شده است گفت: از این تعداد متأسفانه یک هزار و ۹۳۶ تماس مزاحم داشتیم که در این خصوص باید اعلام کنیم مزاحمت‌ها ۱۸ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته داشته است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران بیان کرد: مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، سه هزار و ۱۳۸ مورد حوادث ترافیکی (۳ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) و ۲۰ هزار و ۷۸ مورد حوادث غیر ترافیکی (۳ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) بوده است.

وی افزود: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی ۶ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۷ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و تصادف پرشیا و پراید با ۵ مصدوم و مسمومیت با گاز CO با ۷ مسموم از حوادث مهم این هفته بوده است.

کد خبر 5961467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha